dimecres, 4 d’octubre del 2017

La Jana Valls torna a guanyar!

La Jana Valls s'ha tornat a situar en primera posició en el concurs de microrelats per segon cop consecutiu. Els seus companys han tornat a triar el seu relat com el millor d'aquesta segona edició.
Què podem dir? Mooooltes felicitats, Jana! 
Qui sap? Potser estem davant d'una futura gran escriptora! ;)

"Raons per les que la gent menteix"
Ahir a la nit, escoltant les notícies, em vaig sorprendre molt i de manera molt negativa. Vaig sentir que a una escola de Manresa s'havien creat diverses baralles a partir de diversos conflictes. Tot seguit, van entrevistar a un testimoni i el primer que va dir va ser que ell no estava involucrat a la baralla. De cop i volta, van emetre un vídeo on ell es veia clarament dins del conflicte. Vaig anar cap als meus pares i els vaig preguntar: "Per quines raons la gent menteix?"

1 comentari:

  1. Molt bé Jana, enhorabona un altre cop! A veure quan serà el tercer...

    ResponElimina