dissabte, 21 de gener del 2017

El misteri dels profes

Aquest cop és el text del Víctor Jurado el que han triat els seus companys com a guanyador del micro-relat que convidava a imaginar què li podríem preguntar a un/a mestra/e.
Enhorabona, Víctor!!

El misteri dels profes
Sempre m'he preguntat per què cada cop que li pregunto a algun profe quants anys té, mai em respon. No sé si és perquè nosaltres creiem que sembla més jove o més gran.
L'Alícia és molt simpàtica, potser ella m'ho diu.
- Alícia, m'agradaria preguntar-te...

5 comentaris:

  1. Moltesbfeliçitats Víctor es molt bo

    ResponElimina
  2. És una idea requeteque fantàstica, ������������

    ResponElimina
  3. jajajajajjajajajjaja és boníssim!!! Moltes felicitats, Víctor!oi que l'Alícia t'ho va dir? jejejejjejeje
    M'encanten els vostres micro-relats.

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats Victor! Mola moolt

    ResponElimina