dilluns, 12 de desembre del 2016

El trimestre està arribant al final i amb ell, el primer concurs de micro-relats. La cosa està mooooolt igualada! Aquest cop el relat guanyador ha estat el de l'Éric Herrero...no us perdeu la seva història sobre "La clase que menos me gusta"
Enhorabona, Éric!!!
"Vaya día en clase"
Era 16 de diciembre a las 9:30 de la mañana, tocaba esa clase que todos odian... "Mates". Teníamos un examen, el de final de trimestre. Escuchaba el resonar de una excavadora que pasaba por delante del colegio. Los pájaros casi ni se oían. Yo estaba intentado concentrarme, pero se escuchaban unas risitas de fondo. En ese momento me dieron ganas de tirarle un lápiz al que se reía, pero me pareció poco ético. Así pues, seguí con el examen, los minutos corrían...le di el examen a la profesora no sin antes haberlo acabado entero. 
La ley de Murphy no se equivocaba... saqué un 9,99... ¡Por una tilde!

5 comentaris:

  1. Felicidades es muy chulo ;)

    ResponElimina
  2. Felicidades Éric! Te lo has ganado!

    ResponElimina
  3. jajajajjajajajajjajaja, M'ENCANTA el teu micro-relat Èric. T'asseguro que això fa moltíssima ràbia. A tothom ens ha passat en algun moment. Molt original i diver!!!!
    FELICITATS!!!!!!

    ResponElimina
  4. Èric! Súper xulo, m'agrada molt i és molt original, són coses que realment et passen a la realitat! Jiji, t'ho mereixes! Felicitats!!! Segueix escrivint micro-relats com aquest ;-)

    ResponElimina