dimarts, 29 de novembre del 2016

Sabies que...?

Sabies que...? És el títol del darrer micro-relat guanyador. Aquest cop la nostra guanyadora ha estat la Sofia Quesada! Enhorabona,Sofia! Ets una gran escriptora.

"Sabies que...?"
Estimat diari,
Avui ha sigut un dia realmnet estrany per a mi.
Com ja saps, jo, igual que tots els meus companys de classe,som persones que estan tot el dia enganxades a la pantalla. En canvi aquell dissabte,sorprenentment vaig voler anar a la biblioteca, volia aprendre coses "noves". Vaig agafar
un exemplar de "Sabies que...?" i me'n vaig anar cap al parc a llegir una estona. De debò que no era jo! Perquè per primera vegada a la vida em sorprenien coses de les que sempre havia passat. A veure si a tu, diari, et sorpenen tant com a mi... 
Sabies que el so "shhhhhh" per a un nounat és tranquil.litzador perquè s'assembla al so que fa el ventre de la mare? O que és impossible morir aguantant-se la respiració?O que com més micro-relats facis, tindràs més imaginació?

2 comentaris:

  1. Hola
    Ha sigut suuuuuper chuli el microrelat!!! FELICITATS!!!

    ResponElimina
  2. Wow! M'encanta Sofia!!! M'ha enganxat el teu micro-relat a la primera :) Continua escrivint així.
    Us confesaré una coseta: sóc una seguidora incondicional del vostre blog!!!!!!

    ResponElimina