dissabte, 12 de novembre del 2016

"Los cinco mejores nombres para un villano maligno"

Aquest cop hem posat a prova la imaginació dels nens i nenes de sisè amb el títol ""Los cinco mejores nombres para un villano maligno". Aquesta ha estat l'espurna que ha generat alguns micro-relats molt bons, entre els quals, els alumnes del Club de Lectura han triat aquest, d'en Pau Gil. 
Enhorabona, Pau!

"Los cinco mejores nombres para un villano maligno"
Me llamo Raúl y de mayor quiero ser villano. Tengo cuatro amigos que piensan como yo. Se llaman Oriol, Bastian, Alex y Romero. Nuestro lema es R.O.B.A.R, como indican nuestras iniciales. 
Yo sé que tenemos los mejores nombres del mundo, ya que nos describen tal como somos y como seremos de mayores. Ya hemos cometido grandes robos, como vaciar el museo de Arquímedes, por ejemplo.
Yo soy feliz haciendo esto, así que...seguiré haciéndolo.

5 comentaris:

  1. Felicitas Pau enhorabona😉😉

    ResponElimina
  2. Ha estar xulisim y felicitats

    ResponElimina
  3. Pau has fet un relat molt original i la idea que has tingut amb la paraula R.O.B.A.R és boníssima :)
    Bravo, bravo i bravo!!!!

    ResponElimina
  4. Moltíssimes felicitats, Pau

    ResponElimina