diumenge, 2 d’octubre del 2016

Primer micro relat guanyador!

Ja tenim una primera guanyadora del concurs de micro relats del Club de Lectura dels "Quixotescs".
Ha inaugurat el nostre podi particular l'Emma Salvany i aquí us deixem el seu text per què el gaudiu tots!
Enhorabona, Emma!!!

Micro-relat "Si jo fos invisible"
"Si jo fos invisible - va dir la Cleo- no canviaria res a la meva vida, perquè seria igual que la situació per la que estic passant ara."
Ningú em veu. Les que havien estat les meves amigues des de la llar d'infants fins aleshores, no em parlen, les altres noies de segon de secundària, tampoc.
Tot va començar quan vam entrar a l'ESO. Les meves amigues no paraven de comparar-se entre elles. Qui era la més guapa, prima, esportista... o coses pitjors. Fins que un dia em vaig atipar, em vaig posar davant d'elles i els vaig dir que n'estava tipa i que no importa el físic, només com som. L'endemà no em parlaven i així fins que ningú em deia res.
A mi m'és igual. Jo ja he dit el que havia de dir...

2 comentaris: