diumenge, 16 d’octubre del 2016

"El problema més gran que he tingut mai"

Ja tenim un nou micro-relat guanyador.
Als alumnes del Club de Lectura cada cop els costa més triar-ne un, ja que el nivell va pujant!
Aquest cop els alumnes han triat la història de l'Àlex Ramírez per l'originalitat de la trama. Moltes felicitats, Àlex!
Val la pena remarcar també l'esforç que estan fent molts alumnes per crear històries autènticament bones. És per això que avui publiquem la guanyadora i una més ;)

"El problema més gran que he tingut mai" per Àlex Ramírez
El problema més gran que he tingut  mai va ser el 20 de juliol de 2011. Aquell dia feien el sorteig de la Loteria i la meva mare m'havia donat la butlleta per que la guardés. El número era el 28.076. Quan va arribar la nit, van fer el sorteig. Com sempre, van començar a dir nombres i just quan em vaig adonar que havia perdut la butlleta...van dir el 28.076.
Quan el meu pare es va adonar de que l'havia perdut, em va esbroncar d'allò més, però després es va enrecordar que quan era petit, ell mateix va perdre una butlleta guanyadora. 
El meu premi era de més d'un milió d'euros.

                             "El problema més gran que he tingut mai" per Sofia Quesada
Tot ca començar un dia que estava passejant amb la meva mare. De sobte ens vam trobar amb una senyora embarassada de més o menys l'edat de la mare.
- Ai, hola!- va dir la senyora.
Jo no interrompia per res del món. Era clar que es coneixien. Van passar entre diverses converses, una d'elles era sobre quins noms podria posar a la criatura. De cop, vaig veure que la mare va fer un gest pel que em vaig sentir obligada a dir alguna cosa.
- Doncs, mentre no li posi Ramona... És que a qui se li acut posar Ramona a una criatura?!
Just dir això, vaig veure que les dues van fer una cara extremadament rara i tan sols amb un "Adéu" es van acomiadar.
- Qui era?- vaig preguntar.- Una antiga amiga que es diu RAMONA!
En sentir aquest nom, vaig fer un "GLUPS" que vaig pensar que havia resonat per tot el carrer.

Enhorabona, micro-escriptors!

3 comentaris:

  1. Àlex!! La teva trama és molt bona. Felicitats per haver sortit guanyador del micro-relat :)
    I tu Sofia.....jejejejjejejejee va ser un problema en aquell moment, però n'estic convençuda que ho recordes ara amb un gran somriure, jejejejejejej
    Rosa :)

    ResponElimina